28 Kas 2012
2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtları Duyurusu
1. SINIFLAR
2012-2013 eğitim-öğretim yılında Üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrencilerin 2012-2013 güz yarıyılı ders kayıtları, kesin kayıt esnasında yapılmış olup ayrıca ders kayıtı yaptırmalarına gerek yoktur. 17 Eylül 2012 Pazartesi günü web sayfasında ilan edilen ders programlarına göre dersler başlayacaktır.
-
• 2011-2012 eğitim-öğretim yılında (1. Sınıfta) tüm derslerden başarılı olan 2. sınıf öğrencileri, 2012-2013 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı ders kayıtlarını 10-14 Eylül 2012 tarihleri arasında öğrenim ücreti ödemesiyle ilgili işlemlerini tamamladıktan sonra (Tam burslu öğrenciler hariç) ilgili Bölümün AKTS Koordinatörü onayıyla yapacaklardır.
-
• 2011-2012 eğitim-öğretim yılında başarısız dersleri olan öğrenciler için bütünleme sınavları 03-12 Eylül 2012 tarihleri arasında yapıldığından, bu öğrenciler 2012-2013 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı ders kayıtlarını13-14 Eylül 2012 tarihleri arasında öğrenim ücreti ödemesiyle ilgili işlemlerini tamamladıktan sonra (Tam burslu öğrenciler hariç) ilgili Bölümün AKTS Koordinatörü onayıyla yapacaklardır.
-
• Öğrenciler öncelikle, alt yarıyıllardan kalan başarısız oldukları derslerini almak zorundadırlar.
-
• Bir öğrencinin bir yarıyılda kayıt yaptırabileceği en fazla ders sayısı, kayıtlı olduğu yarıyıldaki ders sayısının 3 (üç) fazlasını geçemez. Buna ilaveten aldığı tüm derslerin AKTS kredilerinin toplamı da en fazla 36 kredi olmalıdır.
-
• 2011-2012 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılında başarısız olunan, devam şartı yerine getirilen veya getirilmeyen derslerin AKTS kredileri aşağıdaki tablolarda verilmiştir.
* Dersten devam şartını yerine getirmeyen öğrenciler için AKTS
** Derse devam şartını yerine getiren öğrenciler için AKTS
* Dersten devam şartını yerine getirmeyen öğrenciler için AKTS
** Derse devam şartını yerine getiren öğrenciler için AKTS
* Dersten devam şartını yerine getirmeyen öğrenciler için AKTS
** Derse devam şartını yerine getiren öğrenciler için AKTS
Bölümlerin AKTS Koordinatörleri
• İktisat Bölümü İkinci Sınıf Koordinatörü: Yrd. Doç Dr. Yalçın PAMUK
• İşletme Bölümü İkinci Sınıf Koordinatörü: Yrd. Doç. Dr. Onur GÖZBAŞI
• İnşaat Mühendisliği Bölümü İkinci Sınıf Koordinatörü: Yrd. Doç. Dr. Şaban ÖZSARIYILDIZ
Öğrenim Ücreti
Üniversitemiz Mütevelli Heyeti, 2012-2013 eğitim-öğretim yılı ücretini arttırmamış geçen eğitim - öğretim yılı ücreti olan 15.000 TL olarak aynen uygulanmasına karar vermiştir.
% 50 Burslu: Öğrenim ücretinin yarısını (KDV dahil 7.500 TL) ödeyecektir,
Ücretli: Öğrenim ücretinin tamamını (KDV dahil 15.000 TL) ödeyecektir.
Bu karara göre, ücretli ve % 50 burslu öğrencilerimizin kayıt yenileme işlemi için gerekli olan öğrenim ücretini ödemek için aşağıda belirtilen seçenekleri kullanabileceklerdir.
Peşin Ödeme
Öğrenim ücretinin peşin ödenmesi halinde % 5 (beş) indirim uygulanacaktır. Peşin ödemeler aşağıdaki Banka hesabına yapılabilir.
Taksitli Ödeme
Ücretli ve yarı burslu öğrenciler öğrenim ücretlerini, Türkiye Garanti Bankası A.Ş. ile yapılan anlaşmaya göre, peşin fiyatına 8 (sekiz) taksitle ödeyebileceklerdir.
Banka Bilgileri
Türkiye Garanti Bankası Kayseri Merkez Şubesi
Hesap No: (421) 6295772
İban No: TR37 0006 2000 4210 0006 2957 72
Bu işlem için Banka şubesine başvurulmadan Öğrenci İşleri Biriminden Taksitli Ödeme Planı formu alınması gerekmektedir.
İletişim
Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Kampüsü Kuzey Çevre Yolu Kocasinan/KAYSERİ
Tel: 0 (352) 324 00 00/03; Fax : 0 (352) 324 00 04; e-mail : info@nny.edu.tr